Regulamin sklepu

§ 1

Postanowienia wstępne

Sklep internetowy Inventia Sklep dostępny pod adresem internetowym https://inventiasklep.pl/ prowadzony jest przez INVENTIA TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą Leśna 11, 83-041 Żuławka, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000983002, NIP: 6040232180, REGON: 522624156.

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu. Określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2

Definicje

Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Sprzedawca - Sklep internetowy Inventia Sklep prowadzony przez INVENTIA TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą ul. Leśna 11, 83-041 Żuławka, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000983002, NIP: 6040232180, REGON: 522624156.

Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://inventiasklep.pl/

Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

Zamówienie - czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.).

Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego

Dowód zapłaty – faktura wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.

Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych lub zapłata przy odbiorze Produktu - w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

Adres Sprzedawcy:

Leśna 11, 83-041 Żuławka

Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@inventia.sklep.pl

Numer telefonu Sprzedawcy: +48 501 103 185 od poniedziałku do piątku, w godz. 8-14.

Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 43 1090 1098 0000 0001 5090 4320

Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,

aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

włączona obsługa plików cookies.

§ 5

Informacje ogólne

Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.

Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.

Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszty dostawy oraz inne ew. koszty o których Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 6

Sposób korzystania z serwisu Sklepu

Klient zobowiązany jest do korzystania z serwisu Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, zwyczajami przyjętymi w Internecie (Netykieta) oraz dobrymi obyczajami.

Klient zobowiązany jest w szczególności do:

powstrzymywania się od działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie serwisu Sklepu, w szczególności mogących utrudnić korzystanie ze Sklepu przez innych Klientów;

nieprzekazywania nieprawdziwych danych osobowych;

powstrzymywania się od działań mogących naruszyć prywatność innych Klientów, w szczególności zbierania, przetwarzania oraz rozpowszechniania informacji o innych Klientach bez ich jednostkowo wyrażonej zgody, jak również powstrzymywania się od naruszania tajemnicy korespondencji;

niewykorzystywania serwisu Sklepu – również pośrednio – w celu rozsyłania niezamówionej informacji handlowej;

aktualizacji danych niezbędnych do kontaktu;

powstrzymywania się od działań naruszających dobre imię Sklepu oraz podmiotów z nim współpracujących;

powstrzymania się od jakichkolwiek działań naruszających prywatność i dobre imię innych osób;

nieumieszczania w serwisie Sklepu oraz nieprzekazywania za jego pośrednictwem treści lub materiałów sprzecznych z obowiązującym prawem lub z zasadami współżycia społecznego, treści wulgarnych, obscenicznych i pornograficznych, treści uważanych powszechnie za obraźliwe, naruszających dobra osobiste innych osób;

niekorzystania z cudzego wizerunku, nienakłaniania do popełnienia przestępstwa, niepropagowania przemocy, powstrzymywania się od postępowań nagannych moralnie, naruszających dobre obyczaje i zasady Netykiety;

powstrzymywania się od innych zachowań, które mogłyby zostać obiektywnie uznane za zachowania oczywiście niepożądane, naganne lub sprzeczne z przeznaczeniem.

§ 7

Zasady składania Zamówienia

Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż kosmetyków, suplementów diety i środków do dezynfekcji.

W celu złożenia Zamówienia należy:

zarejestrować się na stronie Sklepu i zaakceptować regulamin Sklepu,

skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji (opcjonalnie),

wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”

wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia, NIP oraz adresu,na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu) i jeden z dostępnych sposobów płatności,

ostatecznie po weryfikacji wszystkich danych kliknąć przycisk "potwierdź zakup"

potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,

W zależności od sposobu płatności, opłacić Zamówienie w określonym terminie.

Podanie danych osobowych zawierający błędy lub braki spowoduje wstrzymanie realizację zamówienia. Przesłany e-mail do klienta będzie zwierał dane do poprawienia lub uzupełnienia oraz termin wykonania. W przypadku nie wywiązania się we wskazanym terminie zamówienie zostanie anulowane z braku możliwości realizacji wysyłki.

Podanie nieprawdziwych danych osobowych, w szczególności nieistniejący adres e-mail spowoduje usunięcie złożonego zamówienia i zablokowanie konta.

§ 8

Oferowane metody płatności i dostawy

Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

Przelewy bankowe,

Płatności elektroniczne za pośrednictwem PayU tj. ePrzelewy, Blik, karty płatnicze, Google Pay i Apple Pay

Płatność za pobraniem.

Klient może korzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:

Przesyłki kurierskie

Paczkomaty Impost

Orlen paczki

Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności i dostaw znajdują się za stronach Sklepu:

Formy płatności oraz Koszt dostawy

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia online.

Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.

Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Zamówienie zostanie anulowane jeśli Klient wybrał formę płatności:

za popraniem i nie potwierdzi terminie do 2 dni złożonego zamówienia, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail potwierdzającym złożenie zamówienia,

przelew lub płatność PayU i nie dokona płatności w terminie do 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia,

Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie do 3 dni roboczych od daty zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy, z zastrzeżeniem wydłużenia terminu lub odwołania wysyłki dla produktów wrażliwych na warunki pogodowe (temperatury). Jeśli termin ten będzie ulegał wydłużeniu Sprzedawca udzieli stosowną informację Klientowi.

W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

Podanie danych osobowych zawierający błędy lub braki spowoduje wstrzymanie realizację zamówienia. Przesłany e-mail do klienta będzie zwierał dane do poprawienia lub uzupełnienia oraz termin wykonania. W przypadku nie wywiązania się we wskazanym terminie zamówienie zostanie anulowane z braku możliwości realizacji wysyłki.

Podanie nieprawdziwych danych osobowych, w szczególności nieistniejący adres e-mail spowoduje usunięcie złożonego zamówienia i zablokowanie konta.

§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459), na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r, poz. 827 z późn. zm.) przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:

świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,

Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie oświadczenia przez Kupującego drogą elektroniczną lub korespondencyjnie, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki.

Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.

Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.

W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich we własnym imieniu działalnością gospodarczą lub zawodową – w ich przypadku uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży jest bezwzględnie wyłączone.

§ 11

Reklamacja i gwarancja

Umową Sprzedaży objęte są produkty nowe.

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Przedsiębiorca występujący jako osoba fizyczna może mieć prawa do rękojmi, jeżeli zostanie wykazany brak związku transakcji z prowadzoną działalnością, a tym samym nabył prawa konsumenta. W stosunku do takich osób stosowane będą przepisy regulujące uprawnienia konsumenta związane z rękojmią.

Reklamację należy zgłosić elektronicznie na adres e-mail: sklep@inventia.sklep.pl załączając Formularz reklamacyjny.

Produkt należy odesłać na adres Sklepu: Leśna 11, 83-041 Żuławka. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym -newsletter.

Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską lub paczkomatów itp:

Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą:

Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

Podanie nieprawdziwych danych osobowych, w szczególności nieistniejący adres e-mail spowoduje usunięcie złożonego zamówienia i zablokowanie konta.

Podanie danych osobowych nienależących do Klienta będzie traktowane jako podszywanie się pod inną osobę ze skutkami prawnymi (art. 190a § 2 KK).

§ 14

Postanowienia końcowe

Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Black Friday 2020

Jesteś gotowa na największe promocje w roku? Jeszcze nigdy nie mieliśmy aż takich rabatów! Przygotuj się na Black Friday 2020, który specjalnie dla Ciebie zamieniamy w Black Week. Korzystaj z promocji na kosmetyki przez cały tydzień. Startujemy już 23 listopada!

Black Friday – kosmetyki na abcKosmetyczne.pl

Wyobraź sobie bestsellerowe kosmetyki w cenach, które nie rujnują Twojego portfela. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone produkty do makijażu i pielęgnacji całego ciała. Black Friday 2020 to najlepsza okazja na uzupełnienie kosmetycznych zapasów. Lubisz testować nowości? Sprawdź ofertę Black Friday kosmetyki na abcKosmetyczne.pl i wypróbuj zupełnie nowe produkty!

Bezpieczne, tanie i wygodne zakupy na Black Friday. Kosmetyki największych marek dostępne na abcKosmetyczne.pl

Black Friday - co to za święto?

Czarny Piątek to dzień największych wyprzedaży w ciągu roku. Amerykańskie święto na stałe wpisało się w zakupowy kalendarz również w Polsce. Piątek po Dniu Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych to idealny moment na rozpoczęcie sezonu świątecznych zakupów.

Szukasz kosmetycznych nowości i bestsellerów w najniższych cenach? Bądź czujna! Promocje na Black Friday to najlepsza okazja na tanie zakupy.

Black Friday - kiedy?

Black Friday 2020 wypada w Polsce 27 listopada.

Black Week na abcKosmetyczne.pl

Jeden dzień to zdecydowanie za mało na wybór najlepszych kosmetyków. Specjalnie dla Ciebie zamieniamy Black Friday w Black Week! Co to oznacza? Black Friday promocje przez cały tydzień. Startujemy 23 listopada. Kupuj bezpiecznie, tanio i bez wychodzenia z domu. Nie przegap najkorzystniejszej okazji na zakupy w ciągu całego roku!

Cyber Monday 2020 – drogeria internetowa abcKosmetyczne.pl

Promocje nie kończą się na Black Friday 2020. Mamy dla Ciebie kolejną porcję rabatów na kosmetyki już 30 listopada. Cyber Monday to dzień wyprzedaży i promocji w sklepach internetowych. Niepowtarzalne święto drogerii internetowej abcKosmetyczne.pl

Jeszcze więcej promocji, jeszcze więcej wyjątkowych ofert, jeszcze więcej nowych kosmetyków w najlepszych cenach na Cyber Monday 2020. Dołącz do nas 30 listopada!

Walentynki 2021

Walentynki 2021 to idealny moment na obdarowanie bliskiej osoby wyjątkowym prezentem. Przygotowaliśmy dla Ciebie niezawodne prezenty na walentynki, które pokochają Twoi bliscy. Dzień świętego Walentego to czas nie tylko dla zakochanych par. Podaruj upominek każdemu, na kim Ci zależy - mamie, bratu albo przyjaciółce! Celebruj walentynki tak, jak lubisz. Pamiętaj, żeby docenić również siebie. Prezent walentynkowy dla samej siebie to świetny pomysł na poprawę samopoczucia w zimowy dzień. Sprawdź, jakie propozycje przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie!

Makijaż walentynkowy - jakie produkty wybrać?

Chcesz oczarować ukochanego? A może wybierasz się na imprezę z przyjaciółkami? Makijaż walentynkowy pomoże Ci czuć się pewnie przez cały wieczór. Idealny moment, żeby zaszaleć z kolorami i podkreślić urodę w wyjątkowy sposób. Jakie produkty użyć, żeby makijaż walentynkowy prezentował się zachwycająco?

Postaw na kosmetyki sprawdzonych marek, które gwarantują wysoką jakość. Wyjątkowy nastrój nie opuści Cię przez cały wieczór!

Walentynkowe kosmetyki - produkty do zadań specjalnych

Jeżeli szukasz walentynkowych kosmetyków, sprawdź ofertę naszej drogerii. Przygotowaliśmy dla Ciebie bestsellery cieszące się ogromną popularnością od wielu lat. Wypróbuj klasyki, które nigdy nie wychodzą z mody. Podkład Max Factor Lasting Performance wyrówna koloryt twarzy i ukryje wszystkie niedoskonałości. Czerwona pomadka do ust sprawi, że zostaniesz zapamiętana na długo! Wybraliśmy również zupełnie nowe produkty. Celebruj Walentynki 2021 z drogerią internetową abcKosmetyczne.pl Aura miłości i czułości będzie Ci towarzyszyć jeszcze przez wiele dni.

Jak umilić walentynkowy wieczór? Sięgnij po Apis świece. Ekskluzywny zapach pobudza wszystkie zmysły!

Pomysły na Walentynki dla niej

Chcesz pokazać swojej kobiecie, że rozumiesz jej potrzeby? Walentynki to wyjątkowa okazja na podarowanie drugiej połówce czegoś specjalnego. Kosmetyki na Walentynki dopasowane do charakteru i potrzeb Twojej dziewczyny to strzał w dziesiątkę. Pomysły na Walentynki dla niej zawierają całą gamę produktów - od kosmetyków do makijażu przez produkty do pielęgnacji ciała, aż po zmysłowe zapachy. A może bliska Ci kobieta tworzy stylizacje paznokci w domu? Lampa Sunone to najwyższa jakość w atrakcyjnej cenie. Dobierz lakiery i akcesoria do paznokci. Twoja druga połówka będzie zaskoczona, jak dobrze ją znasz!

Co wybrać dla miłośniczki makijażu? Makeup Revolution zestaw w oryginalnym opakowaniu to coś, co wywrze wrażenie na każdej kobiecie. Zaskocz drugą połówkę! Zacznij kolejną romantyczną historię już 14 lutego!

Prezent na walentynki dla niego

Zastanawiasz się, jaki prezent na Walentynki dla chłopaka wybrać? Chcesz, żeby Twój partner myślał o Tobie z czułością każdego dnia? Wybierz wysokiej jakości kosmetyki, które będą towarzyszyć Twojej drugiej połówce przez wiele miesięcy. Prezent dla chłopaka na Walentynki odpowiadający niepowtarzalnym potrzebom to sekret udanego święta zakochanych. Postaw na podarunek prosto z serca i wspólnie celebrujcie jedyny taki dzień w roku!

Polecamy kosmetyki L'occitane, czyli ekskluzywne produkty do pielęgnacji zamknięte w eleganckich opakowaniach. Spraw, żeby Twój mężczyzna czuł się wyjątkowo nie tylko w dzień zakochanych. Zobacz, cały zestaw pomysłów na prezent walentynkowy dla niego!